- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 28 september 2011

Smålnadsresa & lite decoupage

Surprise, här är vi!
I fredags passade vi på att ta bilen ner till Ljungby när sambon var ledig fredag-söndag. Så det blev en överraskning när svärfar och svärmor öppnade dörren och där står VI! HIHI, där fick ni igen!
Det blev en mysig helg med god mat, bus och mys!
Moa & pappa Andreas i leksaksaffären i Ljungby

I måndags var jag på decoupagekurs. Så skönt med lite egentid men kändes konstigt att inte ha sin lilla plutt med sig. Men så kul det var, men pilligt! Så nu är höst och vinterkvällarna räddade och jag kan pyssla med min nya hobby.
Idag var jag och köpte diverse prylar som behövdes och extra roligt när man kan betala av pengar som man fått in från diverse annonser på Blocket & Tradera.

Mina första alster...får duga men bättre kommer det bli för här ska det knåpas & pysslas när Moa har somnat på kvällarna!



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...