- Följ med oss i vår lilla vardag

torsdag 29 december 2011

Julen dansas ut så smått...


Nu har vår vackra gran dansats ut...
Inte ett enda barr har den fällt så jag är mycket nöjd över min lite dyra med kanonfina gran som nu mera fått en plats på balkongen istället nu när den börjat blivit brun och lite trist eftersom vi inte hade någon som kunde vattna den när vi var borta i 4 dagar...
Julen börjar gå mot sitt slut och ett nytt år är på väg. Än så länge hänger julgardinerna uppe men snart åker dom ner och min älskade vit shabby chic får komma upp igen. Lite svårt är det att packa ner de goa julsakerna så som de fin fina betong bockarna, jul grisen i tyg och mina nya tomtar som jag fyndat på rea...





2 kommentarer:

Mamma C sa...

Här har inte granen packats ner ännu. Men nu har vi ju plastgran så vi kan ju ha den in till Påska om så vill. Men det vill jag inte, men kanske gubben.
Önskar dig med familj en riktigt Gott Nytt År.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Här är vår gran uppe än. Har plast gran pga allergi hos sonen.
Men nästa helg åkercjulen ut för denna gång.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...