- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 25 januari 2014

Nä nu jädrar!

Hej min nya kära vän, nu kör vi!
...ska det bli fart på fläsket!
Idag har jag beskådat min bedårande kropp i helfigur i hallspegeln och konstaterat: Shit är det så här jag ser ut?!? Visst, visst jag har nyligen fött mitt andra barn men OH MY GOD! så här har jag aldrig sett ut förr å de hänger och väller över Fy fanken!
Okej hur var det nu med skor till jympan? dom har på senaste tiden blivit mina promenadskor så det var bara att ta en tur till sportaffären och nu ska de nya pjuxen nötas ut rejält! Imorgon börjar vi lite smått för då ska jag och Moa på familjejympa, ska bli riktigt kul. 
Träningsbyxorna- Check! men hur var det nu med sportbh och linne?? hittar NADA. Har rotat i alla garderober, byråer och ett desperat  försök i källaren bland klädpåsarna. Imorgon blir det en tur till till affären och köpa lite nya träningskläder för jag (och tror ingen annan för den delen) vill inte se mig som en hopsnörd kassler. Det räcker med att försöka hålla kolla på armar och ben och steg hit och steg dit och lite hopp däremellan.

Så ser du en liten förvirrad varelse och försöker flaxa med armar och ben, självklart totalt i otakt med de övriga, så är det nog Jag du ser...
Men vem f*n bryr sig, för tänk så jädrigt snygg jag ska bli :P

1 kommentar:

Mamma C sa...

Hej hopp då kanske vi ses i träningslokalen.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...