- Följ med oss i vår lilla vardag

söndag 26 januari 2014

Aj aj aj

...mina stackars små ben värker!
Idag var första passet på Friskis å så jädra dåligt gick det inte men ont i kroppen, framförallt i benen har jag nu. Så skönt det var att komma iväg en stund och härligt med nya träningskläder och skor!
Igår gick det inte lika bra när jag och Moa var på familjejympan. Tösen ville gå hem så det var bara att packa ihop och rulla hemåt igen. Hon pratar mycket om miniröris som dom har på dagis men jag kan tänka mig att det blev lite mycket när hela salen va full med folk och hög musik. Väl hemma kurade vi ner och i soffan och sen blev det marängsviss istället :P

Idag tog vi en dag i pulkabacken med både stjärtlapp, pulka och snowracer riktigt kul var det och Moa var en riktig hejare på stjärtlapp och sambon och jag ville ju inte vara sämre vi :)

Jag var på loppis i lördags och fyndade små roliga ting, bilder kommer upp snart.

2 kommentarer:

Gubben på jobbet sa...

Träningsvärk botas med mer träning, så på´t igen bara.

Minns när våra tjejer var små, grabben var inte ens född då, vi bodde i Vilbergen och där fanns/finns ett vattentorn med tillhörande brant pulkabacke..dit drog vi ibland när mörkret infunnit sig, så ingen såg när vi vuxna "snodde" barnens pulkor.

det är lite mycket folk på stället, det tycker vi med, men vi hålls ju iaf. bara ute i gymmet

vi höres hälsa barnen o mannen.."Hare" ;)

Mamma C sa...

Ja, det måste vara en stor skillnad på dagis mot hallen på Friskis :)Men som sagt som gubben sa här ovan. Träningsvärk botas bort med mer träning.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...