- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 23 maj 2011

Vilken förskola?

Ja vilken förskola ska man välja? Det är det som vi sitter å donar med nu på kvällskvisten men konstaterade att jag ska ringa och fråga om man kan få ta sig en titt på några som vi inte känner till.
Smultronet och Villa eken har vi hört att de är bra men så ska man välja ett 3:e och sista alternativ också.


Nu har det varit lite öde här på bloggen ett par dagar. Har fixat å donat med den nya blommon om Livet på lotten och sen har svärisarna varit här och hälsat på och byggt ett jättesnyggt trädäck på vår kolonilott, SUPER TACK!

Nu ska visst den andre hälften ockupera datorn...

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag tycker absolut att du ska ringa och fråga om du får komma dit ock titta. Jag har visserligen redan kommit in på ett dagis men kände ändå att jag ville se hur det var. SÅ jag ringde förra veckan och frågade om jag fick komma och det fick jag ju! Kände mig genast mycket lugnare när jag varit där. De var supertrevliga och jag tror att de blir glada att se engagerade föräldrar som bryr sig. Lycka till! Kram Sara

Syster sa...

Vi skrev upp oss på de som var närmast hemmet, så det blev smidigt med hämtning och lämning. Men nu är ju detta Göteborg och man ska bara vara evigt tacksam att man får en plats nånstans överhuvudtaget. Kram kram

Mamma C sa...

Klart man måste få komma och kolla på ställena man är intresserad av till sitt lilla knytt. DEt är ju annars som att köpa grisen i säcken. Så trädäcket är klart redan. I morgon ska väl blåsten lägga av om jag hörde rätt på tv:n förut.
Kram Carin

anna-karin sa...

I morgon ska det ringas runt i förskolorna och att få en tid till besök. Bara jobbigt att man är så där fånigt nervös som vanligt...men det e ju jag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...