- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 3 mars 2012

En bättre dag & lite nytt

Hur trött kan man vara egentligen? Nu är det tredje dagen som jag är så där super trött och orkeslös.
Igår gick jag hem ifrån jobbet, så trött och bröt ihop mer eller mindre. Börjar bli en tradition att gråta si så där en gång om året på jobbet men när jag mår piss och är sååå trött då pallar jag inte med och känner mig som en liten skit och gråter.
Har haft någon konstigt i bröstet ett par dagar nu när det varit så mycket...det liksom bubblar. Fankens va svårt det är att beskriva en känsla!
Idag har jag införskaffat mig lite losec och ska bota min onda mage kanske borde prova någon uppåttjack så jag blir lite pigg också :)

Idag har det varit en bättre dag även fast jag har varit fasligt trött. Jag fick barnvakt och kunde få lite egentid i ett par timmar så jag och Alexandra tog en tripp till Svärtinge för att kolla in klädloppisen. Jag hittade några tröjor och klänningar till Moa för under 100 kr.

På eftermiddagen tog jag och Moa en sväng till stugan och lekte lite på vår altan. Tänk vad lite grus kan vara kul! Jag längtar så efter att få börja påta i trädgården.
Nästa helg är både jag och sambon ledig så om vädret är skapligt blir det en heldag där med trädbeskärning och grillning.

Nu är sambon iväg hos våra vänner på lite fest så jag tar och kurar ner mig under täcket i soffan med bästa mys kläderna istället och somnar antagligen till Mellon på tv.n.




Lite bilder från i tisdags när vi var i stugan...







2 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar till dig.

Mamma C sa...

Det är skit när kroppen spökar med en och man känner sig helt orkelös och jobbig. Musten går ur en precis. Skönt med lite egentid då. Hoppas du känner dig lite bättre nu.
Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...