- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 26 mars 2012

Tack älskling!


När jag kom hem nu på kvällen efter ha jobbat från 8.00 till 19.15 så känner jag mig helt slut och har huvudvärk. Det är ett tufft jobbpass varje måndag men det är enda sättet för att vi ska få ihop det.
Så när jag öppnade dörren till badrummet stod denna lilla påse på toastolen. Gissa om jag blev super glad!! Jag älskar att bli lite bortskämd ibland vilket inte har blivit på länge nu när vi har det knapert med pengar en tid.

Tack älskling imorgon ska jag ta mig ett skönt bad och prova en av badbomberna...

Älskar Er också 

1 kommentar:

Jennie sa...

första gången jag tittar in här...vilken fin blogg. Visst är det underbart när man blir överraskad..behöver inte vara en stor grej...bara tanken har funnits där.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...