- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 22 oktober 2010

En mysig höstpromenad

Idag fick jag en stund barnledigt & jag passade på att åka till stan för att handla lite roliga saker till dopet. Tänk vad coola bullformar det finns! Skulle kunna gå på Lagerhouse en hel dag :)
Imorgon blir det nog bullbak, om det hinns med.
Det är väl dags att hitta några kläder att ha på sig på dopet också, fast då behövs det mer än 1 timme på stan :)

Senare på eftermiddan tog jag en härlig höstpromenad med Moa i vagnen runt strömmen... Så härligt frist och mysigt med alla löv. Skulle vara kul att få en bild på den lilla familjen nu ute i det fina höstvädret. Så finns det någon bra & billig fotograf, säg till! :)

Å nu är äntligen lägenheten städad så nu blir det en myskväll hemma bara Moa å jag & glo på massa dynga på tv :)

1 kommentar:

Johanna sa...

HEj hej=)
Vilken liten fin blogg du har skaffat=) va söt hon är din lilla moa=) hihi

Min morbrors tjej anna tar bilder=) kolla in hennes blogg vet jag=) de är ju hon som tagit kort på syrran och mig förra vintern=)

http://www.annasphotography.blogg.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...