- Följ med oss i vår lilla vardag

torsdag 25 november 2010

Ett paket till :)) & fy för dig sur tant!!

Idag kom en avi igen, ett paket till att hämta ut. Hade ingen aning om vad det var. Vet att Henrik, bror min, skulle skicka bilder från Moa's dop men det behöver man ju inte lägga i paket.
Knallade bort till Tempo och fick en tungt & relativt stort paket med mig hem.

Tadaa:


Är med på sidan, bravardag.se, & hade anmält mig att få prova en nya serie med schampo & balsam från Wella & dom valde mej! Snacka om att det kom till rätt person! Schampot har precis tagit slut & dessutom luktar det jättegott! (Man skulle kunna tro att jag e tvungen att göra reklam för saken, men nej. Är bara glad :)) Trodde man skulle få några små provförpackningar men de var ju rejäla doningar, 500ml stycket!


Idag var sambon ledig från jobbet så vi passade på att åka till stan för att inhandla diverse julklappar. Blir bara julklappar till alla syskonbarn iår & det är inte lätt att komma på vad alla busfrön vill ha!
Dagen var mysig tills vi kom till BR-leksaker där dagens suraste surtant var! Ja kan säga att det är inte lätt att ha barnvagn med sig & komma fram i alla butiker. Så jag fråga snällt & vänligt om jag kunde komma förbi med vagnen, 'ja ska bara rakt fram här', sa jag & log. Nä då säger tanta: "vi står här & kolla på leksaker just här, det går att gå runt! 
Istället för att bara gå två steg åt sida fick jag gå runt halva butiken för att komma fram till hylla bredvid där de stod!! Blev sur & muttrade högt *oops*. Förlåt mamma jag ska uppföra mig bättre nästa gång. 

Undrar om jag också ska bli en surtant när jag blir gammal?! 
Iofs så kanske det inte är så lätt att vara farmor, eller mormor & handla leksaker med sina barnbarn i leksaksaffär....


Summan av av denna dag: Ha EJ barnvagn när du går i butiker & bli INTE surtant när du blir gammal. 

Men jag är iaf en mamma som iaf får lukta gott om håret.... :)

2 kommentarer:

Kia sa...

Gratis är gott! Bittra människor kommer det alltid att finnas, tyvärr. Men slösa ingen energi på dem. Jag vet att du inte kommer att bli någon surtant=) Ha det. Kram Kia

anna-karin sa...

ja ska inte blir en surtant, men ja kan ju inte lova något :)

Hon har väl en bra dag hon också nån gång ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...