- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 21 februari 2011

Götet here we come!

Ja idag bär det av till syster yster i La Götelaborg! Jag och Moa ska åka tåg för första gången så jag är lite pirr i magen men det ska nog gå bra. Andreas är så snäll att att skjutsar oss till Katrineholm så vi slipper att byta tåg. Sen kommer han ner på fredag när han slutat jobba.
Och jag har preparerat mig med öronproppar också eftersom Moa's kusin vitamin Emma har en härlig pipa! :)

Det börjar blir allt fler dagar mellan inläggen här, sorry! Nästan en hel vecka har gått...
Iaf, igår hade vi besök av Dalarö-folket Caroline, Mattis och söta Sebaztian. Vi får tacka för de fina kläderna och den extremt och farligt goda chokladen, å diskningen :)
På förmiddan var jag på lotten och klängde i träden och gjorde ett nytt försök att beskära våra äppelträd. Men de va inte så lätt, en förlängning på stegen måste införskaffas om vi ska nå upp!
Sebaztian
Moa däckade strax efter de åkt, inte konstigt när man knapps sovit något på dagen

Måste bara lägga ut lite bilder från fredagen då jag och Moa var på mitt jobb och kollade in orkidéutställningen. Helt otroligt vilka underbara orkidéer det finns!
Maffigt med så många!













Nu är det dags att packa det sista och äta lite mat innan det bär av till Götet!
Hoj!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...