- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 23 mars 2011

En mindre bra dag

Äntligen har jag petat i mig en halv smörgås, första målet på denna dag.
Har migrän så jag kräkts, inge vidare, så ett längre inlägg får vänta nån dag till....
Kanske borde skaffa mig en sån här huva mot migrän. Hittade den på en dansk hemsida
Det är tydligen svårt/går ej att lämna kommentar på min blogg å det ogillar ja skarpt!
Jag provade själv att göra ett inlägg å det fungerade när jag förhandsgranskade mitt inlägg, så ni får prova med det och hoppas att det löser sig snart.

Dags att vila huvudet igen....

1 kommentar:

Lena O sa...

Har hört att man kan spola med kallt vatten i nacken, har inte hunnit prova själv än, men det kan ju vara värt ett försök :) Krya o Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...