- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 1 april 2011

BVC besök

Ja det var inbokat nu på förmiddan, 66 cm lång och 6550 kg är skruttan nu.
Så fort det går och det händer så mycket, Moa har fått sina två första tänder i underkäken och sitter nästan helt själv, bara tippar någon gång så man måste sitta bakom.

Efter BVC besöket stannade vi på öppna förskolan och hann med och se dockteatern och vara med på sångstunden. Det var första gången vi var där när barn i alla åldrar fick vara där och det märktes på ljudnivån :) Undrar hur dom som jobbar där orkar med men de är väl vana kan ja tro.
Jag frågade mig för om dagisen runt ikring och fick en lapp så nu är det bara att kolla runt och sen skicka in.

Nä nu ska jag äta lite frukost, vilket inte hanns med i morse, och läsa boken om sova-hela-natten-kuren som jag lånat av Caroline. Fast egentligen hatar jag att läsa böcker men när det är mer sånna böcker än skönlitteratur så går de bra. Kunde inte slita mig från boken när jag kröp ner i sängen och läste igår kväll men fick sluta för ögonen kunde inte hållas öppna :)

Dags för frulle och lite läsning

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...