- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 6 april 2011

Helt slut!

Förbannat vilken dålig kondis man ska ha då, men nu är iaf det första träningspasset avklarat och förhoppningsvis ett nytt steg till ett lättare JAG!
Det var faktiskt inte bara massa tanter på gympan, fanns en å annan gubbe också :) å några yngre med.
När jag tittade på klockan så hade det bara gått en kvart, av det 1 timmes långa passet, och jag var redan trött! Men jag tog mig igenom det, YES! Nu är förhoppningen att gå dit 2-3 ggr i veckan fast det är inte lätt att pussla ihop det med sambon schema. Sen är det akupunkturen och ska ha sin tid också...undrar hur alla får till det egentligen när båda jobbar, barnen ska på diverse aktiviteter, man ska laga mat och fixa i hemmet å ha lite skoj där emellan...herre jisses hör gör dom?? Tycker det är ett pussel nu å då har jag inte börjat jobba och Moa går inte på dagis. Den nöter återstår att knäcka.

Känner mig själv som en knäckt nöt typ, ont lite här å där å sönder sönder manglad å väldigt, väldigt trött. Så nu ska det bli skönt att få krypa ner i sängen och utan(!) lilla Moa i mitten, som ligger i sin säng och sover. Vilken pärs det blev nu på kvällen igen, 40 minuter tog det innan hon kunde komma till ro och sova. Men...skam den som ger sig!

Natti natti gott folk!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...