- Följ med oss i vår lilla vardag

torsdag 26 maj 2011

Äntligen sol och vindstilla!

Ännu en dag har gått och snart är det helg igen, så fort dagarna går!

Idag blev det inte många knop gjorda & vilken strålade dag det har varit, vindstilla och sol för omväxling skull!
Jag passade på att gå till lotten idag och planterade kryddorna i krukor som jag köpte på jobbet. Så nu står de där på vårt soldäck och lapar sol :) Och jag passade också på att njuta av solen en stund när Moa snusade i vagnen under äppelträdet.

Sen åts det mat, bus med Moa och sen kröp vi in Moa och jag och la oss i sängarna och sov en stund. Eller ja det blev 1 ½ timme, men jag var så trött så det kändes som om jag bara sovit i tio minuter.
Men när man tittar ut så har det fina vädret gått i moln och det börja blåsa...


Nu på kvällen blev det träning. Hade tänkt att skippa det när det var fint väder på förmiddan men jag får väl tacka vädergudarna för det fula vädret så jag kom iväg å tränade :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!

Jag tänkte tipsa om en liten fin butik som heter FrökenM www.frokenm.se =D barnprylar och kuddfodral.

Mvh Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...