- Följ med oss i vår lilla vardag

torsdag 7 juli 2011

Bulle i ugnen...

...och många, många till blev det idag när jag fick ett infall att baka bullar nu på kvällen. Så nu har jag fyllt svärisarnas frys med 56 stycken vanilj bullar, fast kanske inte riktigt alla i frysen för det måste ju provsmakas om dom blev bra- Å DE BLEV DOM! :)

Annars har det varit en lugn dag. Jag och svärmor tog en sväng ner till byn och kikade in i Andreas faster Lenas tygaffär. Hon hade en super snygg och söt hissgardin med pelargoner på som hon hade haft i skylten som jag inte kunde motstå så nu är den min och ska pryda vårt lilla kök i stugan.

Tyvärr har jag lite osis för både jag och sambon glömde packa ner överföringssladden till den lilla kameran men det får bli att använda den stora kameran istället...



Nä nu är det dags att knyta sig gott folk, det är en morgondag också!

1 kommentar:

Syster sa...

Åh, då får du snart komma hit och hälsa på! Jag vill också ha frysen full med vaniljbullar!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...