- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 22 oktober 2011

Vad är en paljettklänning på galgen?

Nu på kvällen dumpade jag av sambon hos våra vänner som har inflyttningsfest. Tanken var att jag och Moa också skulle följa med en liten stund iaf men tanken är god och verkligheten en annan så vi åkte hem och jag la en trött liten tjej i sin säng.
Lite bittert känns det att vara hemma men det bästa av allt är att man inte vaknar som ett vrak dagen efter iaf!  Jag hade faktiskt gjort i ordning mig, fått ångest efter att ha vänt upp och ner på halva garderoben och inser att jag inte ser ut som förr och knappt inte har några kläder mer än till vardags.

Men ska jag vara helt ärlig så älskar jag mitt liv just nu. Jag har en egen liten underbar familj och jag verkligen älskar familjelivet och vad gör det då om man inte har några party kläder i garderoben?... Partypinglan har nog gått i ide för ett slag känns det som...Usch, börjar redan låta som en trist tant!
Men jag gillar ju att lösa kryss, baka, pyssla, lyssnar ibland hellre på P4 istället för P3 och sitter gärna i soffan å myser med min kära lilla familj...
Trist eller ej men det är JAG!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Åhhh, vet du A-K, jag känner precis likadant! En kompis till mig har 30 årsfest nästa helg å jag känner bara...nääää, jag vet inte.
Känns som man "offrar" för mycket tid med sin familj för att festa en kväll.
Man prioriterar annorlunda helt enkelt.

Å det där med kläderna känner jag också igen, pust å stånk!!
=)

Kram

Caroline sa...

Åh jag gillar dig precis som du är :) Kram Caroline

anna-karin sa...

tack söta du :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...