- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 18 augusti 2012

Har redan tröttnat

På att vara enarmad och ha höger hand i bandage!
I fredags gjorde jag äntligen den efterlängtade operationen ( DeQuervain som det så fint heter) så nu är jag sjukskriven till den 2:e september. Allt gick gick jättebra och snabbt så nu går man runt med handen högt och viftar på fingrarna och knaprar värktabletter. Det är tur att jag har min kära sambo som får göra det mesta just nu, har bara inte riktigt klurat ut än hur jag ska klara å natta Moa själv men det löser sig nog det med.

Igår hade vi uppesittarkväll och gick ner till stan och såg fyrverkerier och Moa tyckte det var riktigt spännande så det blev ett lyckat slut på dagen och mina små hjärtan somnade så gott tillsammans å ja låg på soffan å kunde inte riktigt sova pga handen.

Idag var vi ner en sväng på marknade, samma saker överallt- tofflor, godis, korv, ballonger och leksaker. Men vi såg något nytt som jag iaf inte hade sett tidigare megastora godisbitar liknande fudge men vi tittade mest och fick med oss lite marknadsnougat, honung och munkar.

1 kommentar:

Syster sa...

Hoppas lilla handen blir bättre snart!! Kraam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...