- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 29 oktober 2010

Migrän & försöker även att sluta äta godis

Gårdagen blev ingen bra dag.
Huvudet bultar, värk i käkar och ena ögat, kall svettas och mår illa= dags att äta och sova, kl. 13.00!!
Iofs var det ganska skönt att krypa ner i sängen fast det är ju skönare om man mår prima.
Efter en stund kröp sambon och Moa ner i sängen å hela lilla familjen ligger och snusar i sängen :)
Sen vaknar man och tittar ut genom fönstret: Det är ju mörkt! Tittar på klockan, 17.00!!
Hjälp det var den dagen...


Jag tog iaf mig till affären och handlade. Två påsar med plockgodis slank visst med :/ Å jag som försöker sluta, eller iaf bara äta godis på lördagar.
Det blev 1 seg groda, 3 sockerbitar & 2 risbräck sen var jag nöjd. Så nu har jag en påse godis som står...den får nog vänta till man får äta godis....på lördag.

Ses då påsen! (jag klarade mig ju iaf 3 dagar till ett försök att bli "godisfri":)





Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...