- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 12 november 2010

Ingen bra dag idag...

Nu börjar förkylningen verkligen slå till här hemma, iaf för mig :(
Moa har nästan 38 graders feber fast e glad som en lite skit men sover mycket.
Själv tog jag med mig Moa och sov en stund på dagen. Blev en bra stund : 2½ timme! Och inte blev man piggare efter heller. Som tur är snorar man inte lika mycket längre men huvudet känns tungt som ett bowlingklot med ett konstant tryck och ont i nacken. När man rör på huvudet går allt i slow motion & jag vill bara gräva ner mig i sängen och gömma mig hela dagen! Men det går ju inte när man har en lite sötnos här hemma. Så det är bara att försöka bita ihop och inta soffläge och vila huvudet när tillfälle ges.


Skönt med en middagslur...

Som tur är hade vi några färdigköpta lassange i frysen, så köttfärsen som jag tinade i morse får vänta.
På tal om väntan. Tänka att man kan vänta & längta så efter sin kära, speciellt när man mår piss! Tur att det finns telefon så man kan beklaga sig lite när det känner som värst!



Igår var vi på banken och äntligen har vi fixat lite gemensamma konton! Lite lättare när man har en å samma bank. Ett steg på vägen i rätt riktning... så nu blir det att spara till ett blivande hus.

På morgonen var lilla familjen hos Sandra på Sussie's styling team och gjorde oss lite finare inför dopet.
Det var välbehövligt!


Tur att man har den här lilla skrutten som gör en glad när man inte är på topp :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...