- Följ med oss i vår lilla vardag

tisdag 8 februari 2011

Synd om mej!

Snörvel snörvel....Nu är det synd om mej!
Det bara värker i kroppen och i ena ögat å jag fryser och är varm om vart annat.
Man brukar säga att killar är extremt jobbiga när de är förkylda men jag måste nog erkänna att jag tillhör deras klass denna gång :) Tur att jag har Andreas å beklaga mig för.

Idag har jag lagt ut ett täcke på golvet och preparerat med leksaker och där har jag och Moa legat idag. Moa lite piggare än mamma :)

Just nu står Andreas vid spisen å lagar mat, vilken underbar sambo jag har! Puss på dej!

Blää, nu orkar ja inte skriva mer...

Våran kameleont :)

1 kommentar:

Lena O sa...

Usch, det låter som om du har influensa, stackars er :( Hoppas du kryar på dig snart och att ni får vara friska ett tag sen!! Skickar lite styrkekramar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...