- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 4 april 2011

Hon är bara för go'....

....vår lilla tösabit!

Tänk så mycket kort man tar nu när man fått barn, snart dags för en framkallning igen ifall datorn skulle krascha.
Jag skulle vilja ha en hel vägg full med bara massa kort på vårt lilla troll och alla goa människor man känner, för det är inte ofta man öppnar album och tittar på kort numera.
Jag har ju mitt lilla projekt med att göra i ordning Moa's album med allt från första UL-bilden till BB bandet och alla dessa bilder man tagit, fast det är svårt att sålla :) Skulle behövas en halv dag och sitta å pyssla med det men det projektet får nog vänta ett tag till tror jag fast å andra sidan så glömmer man rätt snabbt hur gammal tösabiten är på alla kort. 

Jag har ju iaf tagit tag i räkningshögen å näst på tur står att putsa fönster men det känns väääldigt lockande att leja bort det! Inte min största sysselsättning att feja fönster, det blir aldrig så där skinande rent eller så är det vattenspår kvar på rutan.
Men nu har vi kommit en bit på vägen i stugan iaf. Jag var där idag och hade på kvistlack på golvet i sovrummet, spacklat och målat lite vitt som fattades lite här å där. 

Vi får avsluta denna sena kväll med några goa kort på vår mysiga lilla Moa



Dags att knyta sig, natti natti gott folk!


2 kommentarer:

Anonym sa...

söta unge!
Ett litet tips beträffande fönsterputsandet... T-röd! Skippa fönsterputs å dyl. För mig blir det bara flammigt av dem.

=)

Kram Åsa

This is Kia sa...

Hon är så söt <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...