- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 17 oktober 2011

Hej ortopeden & tillökning!!

Idag var jag hos farbror ortopeden och äntligen fick jag hjälp med min onda handled! Det var någon nerv som bland annat går till tummen som är inflammerad eller överansträngd. Så nu blev det en kortisonpruta i handleden och vänta i några veckor å se om det hjälper annars det det operation vilket jag verkligen inte hoppas på med tanke på att jag ska börja jobba snart.
Ja gud va det närmar sig jobbtider!! Har snart varit hemma i 1 ½ år och dags att lämna över stafettpinnen till sambon. Ska bli både skönt och lite jobbigt...Kommer nog mest sakna eftermiddagsvilan som man kan ta ibland och snosa Moa doft, mys!

Nu sover hon så gott och sambon har åkt ner på blixvisit till han föräldrar i Ljungby för att kolla om han kan fixa så de kan få se på tv igen. Måste säga att det känns märkligt att vara själv ända fram tills i morgon kväll...å jag som har så svårt att somna själv, nästa så man har lust å hyra in sov kompis :)
Så det bli ego kväll ikväll med svamp mackor, film och tv häng i soffan!

Jo, just vi har fått tillökning!!
Min orkidé har fått spunk å satt en kakis på moderplantan och dessutom skjutit två nya blomstänglar till min glädje! Ska vårda den ömt och vänta på de små blomsterna!

1 kommentar:

Mamma C sa...

Får vi hoppas att sprutan hjälper nu så du slipper en operation. Filmjölkslimpor klara vem som helst även du ;-)
Tommy är lite nervös för alla träden här hemma som Martin ska vårda nu när vi sticker iväg.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...