- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 9 november 2011

Gräsänka!

I måndags tog Moa och min sambo och åkte iväg på en veckas resa till sina föräldrar.
Det känns väldigt tomt! Men det är också skönt att bara få vara själv ett par dagar vilket jag inte har varit på vääääääääääldigt länge.
Men det är nog tur att jag jobbar för annars hade jag nog klättrat på väggarna!
Igår var min enda ledig dag och jag passade på att vila i 2 timmar på förmiddan efter frukosten vilket kändes väldigt lyxigt att få gör det när man ville :) Senare blev det matlagning, lagt morötterna i källaren på vinterförvaring, rensat avloppen och tvättat.... så den dagen gick väldigt fort.

Idag är det 3:e dagen sen de åkte och jag har inte gjort ett dugg sen jag kom hem från jobbet och det känns väldigt konstigt att bara få sätta sig ner i soffan, ta en kopp te och glo på tv en hel kväll utan att bry sig om något annat. LYX!

Fast jag måste erkänna att jag verkligen saknar mitt lilla och stora hjärta!!
Älskar er!

Imorgon väntar en ny dag på jobbet och jag håller på för fullt att sätta upp julen i butiken vilket är jätteskojsigt!
Men nu är det dags att krypa ner i den ny bäddade sängen, underbart...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...