- Följ med oss i vår lilla vardag

söndag 13 november 2011

Inte långt kvar nu...

Nu sitter man här trött efter 5 jobbardagen i sträck och imorgon väntar en ny och sen en LEDIG dag, ska bli skönt. Och det bästa av allt, imorgon kommer mina älsklingar hem igen. Tänk att man inte har setts på en hel vecka men det har gått bra och skönt att få ro om sig själv ett par dagar.
Så nu på kvällen var det snabeldraken och moppens tur att göra lite nytta. Jag hann med lite disk och matlagning också och ett lager lack på bordet jag gör om till lite nött och vitt. Hoppas på att kunna lägga på det sista lagret med lack innan jag lägger mig för att måla och lacka när man har en liten tösabit som ränner runt är ingen bra kombo :)

Å idag är det fars dag- grattis goa pappa Kjell :)

1 kommentar:

Mamma C sa...

Tack ska du ha. Vilket skitväder vi kom hem till igen.
Förstår att det har varit lyx för dig att få rå om sig själv. Men en vecka utan lillplutta o pojkvän, det är ju jättelänge.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...