- Följ med oss i vår lilla vardag

söndag 20 november 2011

Tänk att de lediga dagarna går så fort, min ledig helg är snart redan slut.

Idag fick våra fönster ett nytt liv och det var behövligt!
Jag har länge gluttat på våra fönsterrutor och konstaterat att lite fönsterputsning skulle behövas men jag har varken haft orkat eller lust. Men så idag fick jag ett ryck så nu är dom skinande rena och det var ett tag sen dom var det.... si så där för ett år sen (skäms)...
Jag passade även på att att stryka julgardinerna till vardagsrummet så nu är det så fin så fint här hemma med nya Ullared's gardiner :)  För övrigt blir det inga röda gardiner här, mest vitt och lite vitt till...tomtegardinerna ligger som vanligt i  linneskåpet och där får de bo i år också. Så har man inte tomtar på loftet får man ha dom i linneskåpet :)

Sen på eftermiddan blev det en sväng till jobbet. Jag kunde inte motstå de billiga amaryllisarna för 15 pix så det blev en vit och en djupt röd.

Visst är den söt!!
Denna nasse var jag bara tvungen att ha så den ska Moa få lagom till jul tänkt jag...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...