- Följ med oss i vår lilla vardag

tisdag 1 november 2011

Ljungby & Ullared- Here we come!

Inga lugna stunder här inte!
Lagom när jag och Moa kommit hem från Göteborgsresan bestämde vi oss för att ta en snabbvisit till Ljungby till sambons föräldrar och vidare till Ullared för att fixa årets alla julklappar. Så vi åkte ner på söndagskvällen och på måndagsförmiddan rullade jag, sambon och svärisarna mot shoppingmeckat ULLARED!! :) Moa fick stanna hemma hos sin goa faster Ulrika.

Jag trodde att det skulle vara mer kaos än var det var på Ullared eftersom det var löning dagarna innan men det gick riktigt bra. Så nu är alla julklapparna fixade dryga 13 stycken och lite annat smått och gott slank ner i påsarna också :) bla nya julgardiner till vardagsrummet.

Så på förmiddan packade vi bilen full eftersom min första jobbardag efter min långa mammaledighet börjar imorgon!  Gggaaaaahhh!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...