- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 20 januari 2012

Själv på förskolan


Idag var Moa själv på förskolan (9-12) utan pappa Andreas och det hade gått jättebra. Han klädde av henne och ställde henne på andra sidan grinden och sa hej då och Moa säger som hon brukar -'ä då' och vinkar.
Idag var första gången dom åt och det bjöds på någon soppa och det var soprent i talriken sa fröknarna, så skönt att det fungerar så bra. Sen när han skulle hämta Moa hade hon sett honom genom fönstret och peka, log och skrattat.


Idag på morgonen fick jag en tid till ortopeden för att min handled åter igen gör ont så jag fick en cortisonspruta till fast egentligen ville han skicka mig till Linköping på operation men jag bad om en spruta så får vi se hur länge det håller. Visst sen är det väl inte det bästa att ta spruta och det var den sista för sen blir det operation men ville ändå prova spruta så man inte är borta från jobbet det första man gör när man äntligen har börjat jobbet och bara jobbat snart 3 månader.
Det var tur att det var en lugn dag på jobbet för handleden värkte och hade mindre känsel i handen och det är tur att man har så goa och förstående arbetskamrater som vill underlätta för en så man slipper och bära också :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...