- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 21 januari 2012

Lördagkväll

Då var det helg igen. Jag tycker dagarna springer förbi!
Helgen blir lugn. Idag blev det en sväng ner på stan med Moa och glutta lite i affärer. Nu på kvällen är sambon på fest med jobbet och jag sitter hemma solokvist och Moa sover sen strax efter sju. Men vad svårt det är ibland och fördiva tiden när man är själv, jag har suttit och glott på dumburken en stund men nu är det inte mycket som lockar. Iofs är det P3 galan men har ingen ro i kroppen och sitta still, så typiskt när man får och kan.

Man ska ju inte måla fan på väggen sa jag...å se på fanken så verkar det ordna sig med schemapusslet (iaf fram till mars) så vi kan hämta och lämna på dagis om nu schemat godkänns sen är det bara att börja på ny kula igen i mars och trixa men det tar vi då. Nu kan man iaf pusta ut något.


Jag tar min rastlösa själ och kryper ner i badet med en tidning sudoku....

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, det är ett skit det där att trixa med tider för att allt ska fungera.
Ha en fin och snöig söndag.
Kram mamma C

Bloggminglet 2012 sa...

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...