- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 29 juni 2011

Plask plask!

Idag blev det ett besök på öppna förskolan efter att jag varit på vårdcentralen hos distriktssköterskan med min onda tunga. Det vara bara att stick ut tunga och tack å hej då! Hon sa att hon inte kunde bedöma något av att titta på min tunga utan det skulle en läkare göra. Så där har man suttit och väntat i onödan... Jag kunde ringa igen nästa vecka om det inte blev bättre och be om att få en läkartid istället. *suck*

Det har inte varit något vidare värst leende på mina läppar idag. Har haft djävulsk migrän, ingen bra combo när man tar hand om ett barn...tillslut så pallade jag inte med mer och fick ringa hem min kära sambo. Det kändes lite si så där när det var hans näst sista dag på jobbet innan långledigheten, men vad skulle jag göra?.. 
Att ligga på golvet halv sovandes med vetekudde och en aktiv liten skrutt fungerade inte. Så jag parkerade mig direkt i hängmattan när han kom hem och somnade bums och det gjorde susen!

Sen på kvällen gick vi upp till klubbhuset och spelade bingo för första gången. Vilken tid det tog, bingobricka efter bingobricka...men vi vann 3 gånger och en ny lott till nästa gång.
Så det blev en väldigt sen kväll för Moa igen men hon somnade så gott i vagnen när vi rullade hemåt. Och det är väl så det ska vara när det är sommar, inte som det brukar :) 


Tar och slänger in en bild från igår då det var premiär bad ut i poolen för Moa. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...