- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 1 december 2010

Smask & snark!

Funderar starkt på att flytta Moa till sitt barnrum...
Ännu en kväll/natt med massa smaskande och prassalnde! Vi vill också sova :)
Nu börjar hon mer och mer spotta ut nappen och tutta på tummen istället och smaksandet gör mig tokigt ibland, iaf när man försökt och sova i en halvtimme. & de små fossingarna som sprattlar, å sprattlar å sprattlar så täcker prasslar. Finns det prasselfritt bomullstäcke? :)


Om man kan flytta sitt barn till barnrummet, kan man då flytta en snarkande sambo till ett annat också? ;)








Idag fick jag ringa till jobbet och tacka nej till personalfesten :(
Vi fick gå på show och äta 3 rätters på Louis De Geer. Men det blir inget av det för min del. Lite tråkigt! Men Moa har blivit så mammig på kvällarna, så det skulle inte bli nån bra combo av att ja e borta... Men som Britt sa på jobbet: hon blir äldre. Jag och sambon får äta något gott istället och se på en bra film...

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag kan riktigt se Moa framför mig sprattlandes med benen :) Gustaf skulle bli fem månader när han fick eget rum och det har gått jättebra. Andreas kan väl sova på soffan eller i badkaret?

Kia sa...

Gulligt att Moa snosar och har sig, mindre kul för er som försöker sova. Hon behöver nog ett eget rum=) Visst, kan flytta ut en snarkade karl, sparka på honom lite =)Mysigt att ha någon att ligga på armen hos.Synd att du missar julfest men Moa är bara liten en kort stund i livet, det kommer massa andra roliga fest i framtiden. Var sak har sin tid. Ha det!
Kram Kia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...