- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 18 januari 2012

Upp och hoppa

Då var det dags att gå upp tidigt igen så jag tar min snoriga näsa i 'hand' och gå till jobbet idag. Får bli att packa med lite nässpray också.
Så typiskt att näsan börjar krångla lagom när allt annat i kroppen har släppt... men men så är det....

Igår kväll blev det kvällssudd för Moa. Vi försökte att lägga henne strax efter sex och hon ville absolut inte bada. Men det gick inge vidare...Hon somnade en stund sen var det gråt gråt och gråt och vi försökte söva henne i våra sängar men gick inte det heller så det slutade med att alla 3 gick och la sig runt 22.00 snåret.
Fast det är inte konstigt att hon inte kan sova för det är problem med magen igen, jättehård, så nu blir det lactulos i ett par dagar igen och hoppas på att de hjälper.

Snart ska jag tassa in och väcka min älsklingar som sen ska till förskolan vid 9.00. Ska bli spännande och se hur dagen blir när hon fått några timmar mindre sömn och sambon som skulle lämna henne en stund idag. Det är nog tur att jag ska till jobbet idag :)

1 kommentar:

Mamma C sa...

Inte kul med en rinnande näsa och inte kul för stackars liten med magont. Hoppas dagen gick bra för er alla.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...