- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 7 april 2012

Glad Påsk!








Ja, Glad Påsk på Er alla!
I torsdagseftermiddag efter jobbet storstädade jag lägenheten och det var behövligt! Sen slängdes den nya påsk-linneduken på och nu är det pyntat med både påskris, gula blommor och duniga kyckling...och självklart en stooor kruka med godis!
Extra glad blev ni när vi hämtade Moa från förskolan för två små söta påskkort hade Moa knåpat ihop till oss. Snacka om att man är en tålt morsa!

Hur firar men påskafton när man jobbar då? Jo man åker hem och äter god smörgåstårta, tvättar, städar garderoben och parkerar sin röv i soffan mot 20 tiden på kvällen och nöglor på tv.
Hur firar ni Er påsk?


Min nya frilla ser ut så här! Klippte av mig 30 cm av mitt då mörka långa hår och nu sitter man här med kort ljust hår riktigt skönt faktiskt!



3 kommentarer:

Ängebäckarna sa...

Hela Ängebäck tycker nya frisyren är jättefin! Glad Påsk!

Anonym sa...

Här är det jobb för maken och mig. Brann är iväg på varsit håll och firar påsk.

Mamma C sa...

Tycker du blev jättefin i din nya frilla.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...