- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 6 april 2012

Bad hair day...



...det kan man lugnt säga! Idag när jag var barnledig så fick jag ett impuls tryck och åka iväg till frisören och ta en drop in tid så nu är man kortklippt och ljushårig, himmel å pannkaka! Är lagom nöjd med färgen och hoppas att det blir bättre efter några tvättar med silverschampo. Tänk att håret så skallen är så viktigt egentligen, det betyder ju så mycket av ens personlighet...Jag får försöka att inte spegla mig mer ikväll så jag inte blir påmind om att jag saknar mitt mörka hår!

Denna dag har gått i grått och vitt. Snön har fallit under dagen men det mesta har töat bort allt eftersom och då passar det bra att krypa ner i soffan och äta något gott. Jag satt på frisör salongen ett par timmar så jag kom hem vid 19 tiden på kvällen så då var det gott med en bit egen gjord smörgåstårta...

1 kommentar:

Syster sa...

Vi vill ha bildbevis här i ängebäck!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...