- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 27 juli 2012

Nattsudd

Då sitter man här med paddan i knät och pigg e man! Kan lika gärna plita ner några rader här för det var ju inte igår! Dagarna går och sen vi flyttade ut till stugan har man varken haft tid eller ork att blogga men nu är det på tiden! Å oj vad mycket man vill lägga upp här för visst har man haft en tank varje dag att idag ska jag slänga in ett inlägg så bästa att ta fram kameran och fota lite, så bilder det finns det! Igår kom min sambos syster med familj hit så nu är det full rulle! Idag blev det en sväng till sörsjön för ett dopp på eftermiddagen och sen hem å grilla för nu måste man ju passa på när grillmästaren är här! vi fick en nattgäst här i stugan, victor det äldsta av de tre barnen, ville sova kvar å nu snarkar sambon och han så gått i vår dubbelsäng och jag ska slumra i soffan och fajtas med myggen som jag lyckats släppa in när jag tog hand om kvällsdisken. Så jag kommer väl vakna knottrig å dan, fast vad gör de jag har ju en så fin lårkaka och lite blåmärken som pryder mitt ena ben sen jag lyckades cykla omkull igår när jag for i ilande fart på min cykel till bingon. Bra jobbat AK! Nä när är det nog dags att natta kudden och lösa lite suduko och kakuro...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...