- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 5 mars 2014

Nu är vi utrustade





Äntligen blev det ett köp av träningsväska! Jag har haft min Haglöfs ryggsäck väääääldigt länge, i ca 10 år när jag tänker efter, och nu har dragkedjan pajat och inte är det konstigt med tanke på alla gånger man har packat i den då man åkt iväg till föräldrarna och svärföräldrarna men nu är den utbytt och sambon fick också en ny. Tänk vad svårt det är att göra sig av med saker, är ni också likadana? Jag har en luvtröja som även den har 10 år på nacken och nu tycker jag att datumstämpeln har gått ut för den så det blev den här tröjan ovan fast korallfärgad. Så otroligt skön så den kommer absolut att hänga kvar ett tag, vem vet kanske tio år...

1 kommentar:

Mamma C sa...

Bra när man kan ha sakerna länge när man gillar dom. Här hemma finns det ännu äldre saker fast det är min gubbes. För han byter inte ut något i första taget
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...