- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 7 april 2014

Underbara helg som var


Varannan helg är det lång helg för oss. Som jag nämnt tidigare börjar den redan på fredag och ibland får man lust och göra en riktigt mysig frukost och då åker mina fina Rörstrandskoppar och kanna fram som jag köpt på loppis för något år sedan. Denna gång slog vi på stort och gjorde stekt bacon och omelett. Ljusstakarna i bakgrunden är också loppade och denna helg fick vi njuta av en gäng härliga tulpaner som vi fick av min underbart goa arbetskamrat Tommy, Tack : )

2 kommentarer:

Han på jobbet sa...

Jag tittar in o ser att du/ni sköter tulpanerna på rätt sätt *ler*

Det där frukostbrödet med frön på tillhör en av mina favoriter, snart får ni ha eran långhelg ute vid stugan. Värmen har jag beställt, men verkar vara lång leveranstid på den !!!

Vad fint ni hade gjort det på dopet.

Mamma C sa...

Härligt med långfrukost ibland.
Kram mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...