- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 10 november 2010

Trött, tröttare, tröttast & en koja i skogen!

Uppe med tuppen och pigg som en piggelin? Nja, inte riktigt...

Men lite får man nog skylla sig själv när man lägger sig kl. 12 på kvällen. Moa kan jag inte skylla på för hon slocknade i min famn efter hon fått mat vid 22.30.
Sen var det bara att stiga upp 1 på natten för moa ville ha mat. (lagom när jag precis har somnat)
Sen var det bara att gå upp igen halv 4 för lite mat igen. Och så var det helt plötsligt morgon och kl är halv åtta och den ligger en hungrig tös i min säng. Ja, hon fick sova där när jag till slut gav upp när hon inte ville ligga i sin säng. Vad gör man inte för lite SÖMN :)

Så nu sitter man här lite halvdöd, snörvlig av förkylning & väntar på att Moa ska vakna så vi kan rulla ner till kläd butikerna Ingelsta Shopping för att bättre på förkylningen. Det lät ju bra iaf? ;)

Blir att utnyttja denna idag som damp ner i brevinkastet:




Det gillar vi när ekonomin inte är på topp!
Man lever inte direkt fett när man är hemma och är föräldraledig. 
På tal om det så ska vi till banken i morgon och se hur många hundra år man måste spara tills man har råd med ett hus. Får nog bygga en koja i skogen : )
Fast känner du dig lite generös idag så varför inte skänka ditt hus till oss; den sömlösa, snörvliga lilla familjen. Lovar att ta väl hand om det! ;) 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...