- Följ med oss i vår lilla vardag

tisdag 9 november 2010

Kalas & snökaos!

I söndags var vi på Luddes 1-årskalas ute på vischan. Fint med lantliga vägare men tänk om de kunde gjort dom lite rakare. Tur att man inte har lätt för att bli åksjuk!
Sambon körde "på känn" och när vi åkt å åkt å åkt å åkt tog jag och ringde Luddes pappa Jang och bad om guidening : )Vi åkte tillbaka en bit på vägen *hihi*.
Min kära hur vad det nu du sa till mig: Lite på GPS:en och åk inte efter eget huvud??  Älskar dig ändå! : )

Idag tänkte Jag och Moa ta vagnen ner till Ingelsta Shopping med jag iddes inte att gå ut när det är snökaos ute! Vi försöker imorgon istället & ser om vi hittar någon fin klänning till tösabiten...
Och vintersulor på bilen får vänta enda tills på måndag. Man får hoppas att man håller sig på vägen!



Födelsedagsbarnet Ludvig. Grattis ifrån oss!


Mys med pappa


Man blir trött när man är på kalas...


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! :-) SÅ kul att ni kunde komma allihopa! Kram från Jenny och Ludde!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...