- Följ med oss i vår lilla vardag

torsdag 28 april 2011

Go morgon!
Nu har man varit vaken en stund. Steg upp strax innan sju utan att nån klocka väckte mig å Moa har sovit i sin säng hela natten å det gillar vi skarpt :)
Så nu tvättas det tvätt och älsklingen har fått sina paket från min mor och far som jag så snyggt slagit in för det är ju hans dag idag. 

Idag får det nog bli en dag vid stugan, när tvättiden är över, för det ser ut att bli en strååålande dag idag. 
Sen blir det träning ikväll för min del om nu min huvudvärk och spänningarna behagar att släppa någon gång. 

Sitter och tittar ut och det är helt sjukt vad fort det blivit grönt ute, tänk vad värmen kan göra!
Får nästan lite känsla av skolavslutning som jag brukar få när den här första grönskan kommer.
Jag kommer ihåg när man gick i mellanstadiet och man gick ut för att plocka blommor som skulle pryda aulan vid skolanslutningen och den där blomkransen man band till fröken som var full i småkryp så hon inte ville ha den på sig allt för länge :) Det var tider de....å nu är det nya, helt underbara!
Tänkt att man får vara hemma med sin lilla skrutt nu när det snart är sommar och varmt ute. Längtar till juli och augusti då både jag och sambon ska vara hemma samtidigt, ska bli underbart. Sen är det hans tur att vara hemma i höst/viner i 3-4 månader och då har man börjat jobba...

Dags att lassa in en ny omgång tvätt, täcken till stugan för nu ska de nya sängarna bäddas, ska bli härligt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...