- Följ med oss i vår lilla vardag

onsdag 27 april 2011

Mamma fika på stan...

...blev det idag.
Det var första gången jag träffade Chatrine sen hon och jag fick barn så det fanns massor att prata om!
Sen blev det lite gluttande i affärer och det är vad det får bli denna månad. Helt sjukt vad det går åt pengar till räkningar och sjuk ska man inte vara för det märks i pöånkan, så denna månad blir kärv men det får gå...

Imorgon fyller älsklingen 32 år, jisses vad tiden går. Grattis i förskott älskling :)
Får de om det blir nån tårta men något gått får jag nog ta och fixa.

Nu ska jag vila min onda huvud på min skön kudde. Tusan också att Rosalia, som jag går hos på akupunktur, har semester för jag skulle verkligen behöva en tid dit NU!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...