- Följ med oss i vår lilla vardag

tisdag 7 augusti 2012

Skitkväll!

Blä för dåliga dagar...sämsta humöret nu på kvällen och allt känns skit, typ...men imorgon är det en ny dag! Då ska jag binda en brudbukett på jobbet med svarta och vita rosor, ska bli spännande!

Regn, regn, regn och skyfall utan dess like! Imorgon flyr vi hem till lägenheten när åskvädret ska komma för det är inte min grej det där men åska. Tur är väl att man fått barn så man måste skärpa sig en aning! Det får blir att rulla ner persiennerna och invänta sambon som slutar sent imorgon.

Det är inte bara regnet som gör en deprimerad, avloppet under diskbänken här i stugan läcker (och vi som trodde att vi hade fixat det igår) och handleden värker som tusen! Jag hade önskat att operationen var i morgon men får bita ihop en vecka till och hoppas på att det går att jobba tills dess.



Nu tar jag mitt toppenhumör och bänkar röven i soffan framför dumburken och ser på Cheri-nån fransk-brittisk-tysk drama film...

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Det är ju inte någon toppensommar precis. Så vi sticker igen, men det kanske du redan hört. Låter inte bra med din handled. skit att ha en sådan värk.
Kramar från T o C

Syster sa...

Finns det svarta rosor? Kul att du börjat blogga igen söstra mi! Stackars handen, sjukskriv dig vettja. Ingen glad mamma som bara har ont, ont! Kram på er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...