- Följ med oss i vår lilla vardag

måndag 3 januari 2011

Dumma små hjärnspöken!

SUCK! Nu smyger dom sig inpå igen, de där hjärnspökena! Fast det kanske inte är så konstigt när man konstant har haft folk runt sig i 3 veckors tid och nu är man ensam för bara några timmar (Andreas iväg och kolla på hockey). Kroppen blir orolig och man inbillar sig massa dumma saker. Men nu är det tur att det inte är första gången och man vet vad det handlar om och man vet hur man ska tackla det! Fast det är jobbigt! Det är tur att man har lilla Moa så man inte kan sitta och fundera och oroa sig en massa, utan att man har en liten skrutt som tar upp min lilla tid. Älskar dig min lilla Mois! :)

Idag åkte jag för att titta till vår lilla stuga. Hade glömt att ta bort ett par påsar med äpplen så jag var orolig att vi hade råttor i vår lilla krypin, men så var inte fallet *vilken tur*.
Hararna hade som vanligt gnagt ner rosorna så jag behöver nog inte beskära dom i år heller : ) Det är bara att hålla tummarna att aprikosträdet klarar sig. Man kanske skulle ta en sväng till jobbet och köpa gnagskydd?

Det dröjer ett par månader innan vi kan inta uteplatsen å fika
Trädgården i vinterskrud

På nyår hade vi första parkett! Vi tryckte in oss på vinden vid det lilla fönstret och såg ut över hela stan som lystes upp av alla fyrverkerier, så vackert!
Ingen proffsfotograf direkt :)

Åh så slänger vi in lite bilder, på den sötaste i familjen, från det nya året :)



Mys med täcket i soffan, som man får föra när man e sjuk...



3 kommentarer:

Anonym sa...

det är nog första gången som jag sea att lille moa liknar pappa lite:)/kram faster

Syster sa...

Men söta syster, slå en pling när det känns tungt!! Här svallar hormonerna, så jag kan gråta ikapp! Kram kram

anna-karin sa...

ja kanske de, iaf hennes fötter :)


Tack, syster :) Ska tänka på det nästa gång... Inte lätt med hormoner å hjärnspöken :) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...