- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 25 mars 2011

Uppe med tuppen!

Kl. 6 tyckte Moa att det var dags att gå upp så det va bara att gå upp och göra lite välling och sätta sig i soffan och kolla på Musses klubbhus, Moas favorit : )

Idag är det sånt strålande väder, solen skiner och min migrän har gett med sig och man är på toppenhumör! Så idag blir det en promenad till stugan och vårstäda lite i trädgården och ev. en tripp till jobbet å sukta efter de första penséer som har kommit.

Och så tar vi en lite resumé om förra veckan:
Födelsedagen avnjöts av att äta en glassbulle, det godaste bakverket som finns! En vetebulle med nån glasskräm i MUMS för själen : )
Sen kom far hem med en blomsterkvast, helt underbara papegojtulpaner i rött och gult och ett presentkort så ja kan klä mig snyggt. Det var verkligen behövligt!
Sen har man slappat å slappat, hunnit med en tur till IKEA i Örebro och handlat lite smått å gott och sen moffat smörgåstårta på lördagen med ena brorn och mormor.
Sen så ska jag byta in mina vinstlotter jag fick av bror mot nya å hoppas på storkovan!


Slänger in lite bilder från veckan som gått och önskar alla en solig dag!






1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni kv receptet? 🥰

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...