- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 3 december 2011

Ännu en jobbdag till ända och värk i huvudet och stel i nacken börjar bli en vana nu mera, riktigt jobbigt!
Jag provade de nya tabletterna jag fick utskrivet för värken och fick så himla ont i magen trots att jag tog dessa i samband med mat som jag skulle för att slippa få ont i magen. Suck pust å stön...

Äntligen har febern lagt sig på Moa och nu är det visst ännu FLER tänder på G! Jag tyckes se 2 till nu ikväll så hon äter fortfarande lite skruttigt och det är ju förståeligt.

Ikväll är sambon iväg på julbord med gamla arbetskamrater så jag har en kväll helt för mig själv nu när Moa sover och det är riktigt skönt när man inte mår så toppenbra. Jag tröstar mig med en väldigt mumsig kvällssmörgås med pepparrotsvisp och rökt strutskött. Sen blev jag sååå sugen på ostbågar sen min arbetskamrats fru pratat om det nu på kvällen så det blev en sväng till affären.
Men nu ska jag kura ihop mig under en filt i soffan och se på Så mycket bättre...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...