- Följ med oss i vår lilla vardag

lördag 14 januari 2012

Blää för att va hemma!

Visserligen är det jättemysigt att få vara hemma men då ska det vara när man är frisk och kry och inte hemma med bacillusker!
Måste få någonstans att klaga och berätta om mina åkommor så här är det:
Rygg och svank värker, ont i öronen och halsen och fryser som en gris! Hatar att vara förkyld...å det är en konstig förkylning/flunsa denna gång. Normalt sett brukar jag ha värk i hela kroppen och lega däckad men så länge jag sitter ner så funkar huvudet hyfsat, är lite yr och tung i bollen när jag är uppe. Det är konstigt att aptiten finns kvar för annars brukar jag äta som en mus vid förkylning...
Imorgon ska jag kunna veta om jag ska till jobbet på måndag med...liiite svårt att sia en dag innan om man kommer dagen efter :/ Men så länge huvudet är med och värken har gått över är det bara att pallra sig till jobbet igen för att vara hemma stilla är inte riktigt min kopp te!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig.
Inte lätt för dig att veta om du kan jobbs på måndag.
Själv sitter jag på jobbet och fryser, har huvudvärk och snorar :(

Mamma C sa...

Fy för flunsan, inte kul att må pyton. Krya på dig nu.
Kram från M och T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...