- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 30 mars 2012

Gått och blivit tant...



Jupp så är det! Idag passade jag på att handla lite på jobbet innan jag började mitt pass och för första gången har jag köpt mig en begonia eller nja faktiskt två citrongula som får pryda mitt matrum nu i påsk för lite måste man ja påska till det i hemmet när man ska jobba hela långa påsken. Det ska bli kul och jobba fast påsken är annars helig för mig då man får åka hem till familjen å träffa alla, mamma och pappa, syskon med barn och moster och mormor men denna påsk blir annorlunda för man kan ju inte alltid vara ledig då det är storhelg.

Mina härliga små duniga kyckling fick komma fram ur skåpet för de lyckas jag alltid glömma. Ska bli kul och se dotterns reaktion när hon ser dom...













1 kommentar:

Mamma C sa...

Jag är redan en tant, men här finns det inte plats för några tantblommor i våra fönster. Ja, du vet ju vad som finns på dessa fönsterbräden ;)
Kram på dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...