- Följ med oss i vår lilla vardag

tisdag 20 november 2012

Tankarna går...




...och man funderar.
Nu på kvällen satt jag och sambon i soffan och tittade på lokalnyheterna och det var ett reportage om ut spridning av aska efter en människa gått bort. Jag bara satt och grinade till slut och började fundera på vad som händer sen...existerar man överhuvudtaget?! När man börjar fundera i dom banorna då ballar jag ur helt och tycker det är ruskigt läbbigt! Jag har ingen aning som hur jag vill ha det och att låta någon annan ska fatta ett sådant beslut vore en tung börda att ge.
Att prata om döden och bli gammal har jag jättesvårt för fast det kanske vore klokt och göra det, just gå iväg till någon och ventilera sig...

1 kommentar:

Mamma C sa...

Här hemma vet vi hur vi vill ha det när den dagen kommer. Men vi är ju lite äldre oxå ;)
Men om livet fortsätter sedan där går våra funderingar isär. Jag tror att det gör det, men det tror inte Tommy.
Ha en fin och bra helg.
Min sjuka, jättesjuka gubbe hälsar och är ledsen att han tvingats svika dig på din/er jobbhelg.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...