- Följ med oss i vår lilla vardag

söndag 18 november 2012

Pysselverkstad på Blomsterlandet








Jag älskar verkligen mitt jobb som florist för man får vara så kreativ och just nu flödar idéerna och det dekoreras för fullt & görs ny planteringar på jobbet. 
Just nu skulle jag vilja stanna tiden för en stund för jag älskar verkligen advent och jul! 
Grönmossa, pärlor, band och julens lökväxter är mina favoriter just nu och att blanda någon sidenväxt och konstgjort material gör verkligen det lilla extra!


Här om kvällen hade vi en kransbindarkväll för klubbmedlemmar och så förbaskat skitkul det var att få se den glädje som fanns den kväll då alla stod och band och pysslade.

Imorgon väntar mer pyssel på jobbet och bindning av bla säsongens nästan första tulpaner...






2 kommentarer:

Syster sa...

Supernice! Nu har jag genast fått lite inspiration. Det blir vitt och silver i hallen.

Mamma C sa...

Jepp, nu är det dags att sätta lite fart. Så tack för dina inspirationsbilder.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...