- Följ med oss i vår lilla vardag

fredag 7 december 2012

Fet som en julagris!

Det råder total pizzakoma i vår boning just nu och det är rätt gött faktiskt, till en början. Så blir det ibland när hungern är för stor och orken att laga mat efter jobbet tryter då är det tur att sambon vet var pizzerian ligger.

I år behöver vi inte köpa en julagris till matbordet jag kan hoppa upp å lägga mig där själv å med ett äpple i mun som pricken över i:et. Nja riktigt så illa är det väl inte men nu måste det börjas tränas för att gå två gånger till jobbet i veckan gör varken till eller från känns det som. 54 panner säger vågen och det ska fankenimej inte få gå längre!

Nöff nöff och god natt!

1 kommentar:

Mamma C sa...

Här blev det kräftstjärtsmackor till tv:n ikväll och en bärs. Jag är ju lite sådan att jag får krupp om jag inte får röra på mig. 2gånger till jobbet är bättre än ingen gång tycker jag. Inte lätt att få till någon tid när man har småttingar. Vår lilla dino har inte knackat på skalet ännu heller. Hoppas att han/hon tittar fram i morgon. Nu är det dags för sängen. I morgon kommer Orvar för S o R ska på partaj.
Kram och godnatt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...