- Följ med oss i vår lilla vardag

söndag 10 februari 2013

Varning!!!!

Ja, det skriker min nya hårfärg typ!
Efter kvällens hårfärgning visar jag min sambo, som så snällt hjälpt mig med färgningen, min nya frilla
- det blev väl inte så farligt
( ställer mig under lampans ljus)
- oh shit det blev visst lite rött!

Man tackar å bockar för den fina kommentaren och nästa gång tar vi samma färg som jag brukar ha :)

Får nu se vad man gör imorgon bitti när man ska till jobbet. Antigen dölja i en fin sjal men ja kör på snygg mejk och apsnygg håruppsättning (ska dock göra detta si så där klockan halv sex på morgon)




Men vad gör lite fel färg, livet ska ju inte levas som en grå liten mus!

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, ibland blir det inte riktigt som paketbilden visar. Tror nog att du passar även i detta.
Kram

Han på jobbet tillika Mamma C:s Gubbe sa...

Hehe...Har du fräknar som på du har sommaren oxå...Då kan jag kalla dig för Pippi Lotta i morgon...jag kommer rusa ned till beställningskontoret o kolla..



Syster sa...

Bildbevis på denna uppenbarelse önskas!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...